Refleksioner over dagens asynkrone online forløb

Det har været lærerigt at bruge Illeris ideer ift. egen undervisningspraksis og sætte det i relation til mine daglige udfordringer. Det har været spændende at læse min peer's blogindlæg og se hvordan Illeris ideer er blevet taget op der.
Jeg har reflekteret over min egen praksis i og med, at jeg skulle sætte mine egne læringsmæssige udfordringer ift. digitale teknologier. Det har været rart, at have tid til at fordybe sig og reflektere over egen praksis, det er der ikke meget tid til i en travl hverdag. Derfor er jeg vild med at være startet på uddannelse og håber at det er med til at forandre noget af min praksis.
Jeg har i dette asynkrone online forløb savnet de diskussioner vi havde i klasserummet første undervisningsgang og underviserens gennemgang af teorien. Det sætter altid andre tanker igang, at få dagens "lektie" gennemgået i klasserummet.
Jeg er blevet fortrolig med at arbejde med min blog, da jeg har skulle poste tre indlæg idag, hvilke har været godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar